anoniem Geplaatst: 13 september 2003 Delen Geplaatst: 13 september 2003 ik heb smartripper gedownload hoor vele goeie verhalen over maar als ik me dvd aan rippe ben dan geeft die aan geen key gevonden en stopt die na 4% weet iemand wat ik hieraan kan doen of weet iemand een betere dvd ripper hoor het graag Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2003 schijnbaar is het beveiligd maar hoe kan ik dit uitzetten of hoe moet ik dat doen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2003 [url=http://www.weethet.nl/dutch/video_dvd2one.php] Dit antwoord [/url] heb ik ook al in een eerder topic gegeven.... Als die melding (some files are still locked ) komt dan moet je de dvd even een stukje afspelen met bijv.power dvd en dan smartripper starten als het goed is ript ie dan alle files. Je kan ook in plaats van smartriper DVD Decrypter gebruiken succes _________________ Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen