Ga naar inhoud

copie dvd speelt niet (meer) af in stand-alone dvd-speler

Aanbevolen berichten

Onlangs heb ik mijn computer geupgrade naar P4 2,6 gHz met een Abit IS7-G mainboard met 512 pc400 geheugen. Na een schone herinstallatie van Windows-XP professional draaien gecopieerde dvd's niet meer af in mijn Lenco -stand-alone dvd-speler. Terwijl ik daarvoor nooit problemen heb gehad. Ik gebruik nero-burning als brandprogramma. Ik heb al diverse versie geprobeerd. Mijn harddisks staan op een aparte promise ata-controler, terwijl de dvd-brander als master op de 2e Ide-controler staat. Volgens mij moet het toch een software-matig probleem zijn. Wie kan helpen???
Link naar reactie
Nwe installatie, partitie verwijdert, partitie gemaakt, format, nwe installatie. Ik heb geen nieuw merk cd's gebruikt. Volgens mij staat DMA niet aan(tenminste kan ik het nergens ontdekken). En alle copies van voor de upgrade werken ook nog. Via via hoorde ik dat het iets met "aspi"drivers te maken kan hebben, iemand suggesties??? alvast bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...