Ga naar inhoud

Problemen met de MEDION 5995 CAMERA (ivm CF kaart)

Aanbevolen berichten

Beste, Ik heb het volgende probleem: mijn compactflash kaart gaf fouten waardoor ik de camera niet meer kon gebruiken. Hierdoor heb ik het kaartje moeten formateren (met een kaartjeslezer). Ik kon de lege mappen niet meer bewaren waardoor ik het kaartje nu niet meer kan gebruiken. Is er iemand die de gegevens die er nog op het kaarje staan even doorsturen in een .rar file naar pietervanstee@skynet.be of we kunnen miss gewoon iets regelen de mappen structuur ziet er !ongeveer! uit als volgt: DCIM -101MDN00 (-101MDN01 -enzovoort voor nieuwe foto mappen) -CANONMSC enz.. Alvast heel fel bedankt Pieter van Stee.
Link naar reactie
Eh.. __ALS__ Ik me niet vergis worden die mappen automatisch door de camera aangemaakt. Want als je zo'n kaartje in bvb een cardreader propt, zie je ook geen mappen en dergelijke. Naar mijn weten heb je gewoon een defecte kaart voor handen, maar ik kan het ook verkeerd hebben. Informeer even bij je dealer, of probeer een ander cf kaartje Mvg, Leon
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...