anoniem Geplaatst: 6 september 2003 Delen Geplaatst: 6 september 2003 Wat is het verschil tussen de verschillende logo's die je op dvd's ziet? Soms zie je het dvd-logo met het woord video er onder en bij andere staat dat er niet bij. Ik heb nl een dvd van Rammstein en als ik die wil afspelen loopt de pc vast. Er staat alleen het dvd logo op zonder het woord video. robkeb Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2003 Ik weet niet maar als je een beetje nadenkt zou je uiteindelijk wel bedacht hebben dat dat meschien zou betekenen dat het een DVD met een Film of in film formaat is! Aangezien dei DVD van jouw waarschijnlijk zo'n interactieve is, waar je dus opvanalles moet kliken, zal je PC het wel nie aankunnen. Wat ook nog het geval kan zjn: hoor je een vreemd geluid al hij de DVD leest, een soort vreemd geuid en kan hij hem nie goed lezen. Als je hem dan ook nie met naam en al in Deze Computer ziet dan heb je waarschijnlijk een LG DVD speler want daar heb ik ook last van! (Ik ga zometeen een topic daarover starten! :D ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2003 Ik kom de dvd wel tegen in Deze Computer, zo gauw ik op start klik, loopt hij vast. P IV 1.7, 512 MB 256 MB graphics, dus daar zal het ws niet aan liggen. O ja DVD is van LiteOn Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2003 Dus de naam, Ramstein DVD ofzo, staat er wel? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2003 Ja , hij wordt wel gevonden in Commander Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2003 waarmee speel je de DVD's af? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2003 Met PowerDVD, dat zat bij een videokaart. Ook heb ik nog DivX Player staan. Daamee kan ik de bestanden wel afspelen, zag ik net. Misschien dat die twee niet met elkaar overweg kunnen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2003 meschien moet je PowerDVD eens starten zonder de DVD erin, en dan gaan rutzooien met de opties.Probeer eens of je je bij beeld Harware versnelling hebt aanstaan. Wat ook nog kan is dat bijde players als standaard player voor DVD'd staan ingeteld en dat se dan allebei tegijk laden. Deinstalleer er een zou ik zeggen. Is het overigens alleen bij die DVD? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2003 Hardwareversnelling staat ingesteld op volledig. Het probleem doet zich alleen bij die DVD voor. (Ik heb er nog maar twee :D ). Ik zal DivXPlayer verwijderen en kijken wat er dan gebeurd. Alvast bedankt voor het meedenken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen