anoniem Geplaatst: 1 september 2003 Delen Geplaatst: 1 september 2003 Hallo. Ik brand nog weleens een dvdtje voor mijn vrienden, maar nu ben ik erachter gekomen dat ze doorverkocht worden. Weet iemand met wel progie ik mijn dvdtjes kan beveiligen, zodat ze niet meer zijn te kopieëren? Alvast Bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2003 Ben bang van niet. Heb zelf geen dvd brander, maar als je zo de berichten lees is elke beveiliging te omzeilen. Denk o.a CloneDVD. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2003 EENS met Rob. Als de fabrikanten die over miljarden dollars beschikken hun DVD's en CD's niet kunnen beveiligen, kunnen dan arme sloebers als wij dat wel ? De persoon die een beveiliging weet te maken die niet te bypassen is is dan direct schat en schatrijk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2003 Hm, is niet helemaal waar. Zelf gebrande dvd/cd zouden vrij eenvoudig erg goed te beveiliggen moeten zijn. Dvd/cd's die je zelf brandt hebben nl een uniek serienummer welke ligt opgeslagen in de eerste paar tracks van de dvd/cd Het enigste wat je nodig hebt is een brokkie software welke de inhoud van de dvd/cd versleuteld waarbij het password voor de versleuteling het serienummer van de dvd/cd is en bij lezen moet deze automatisch worden uitgelezen. Kopier je de dvd/cd op een andere dvd/cd dan klopt het serienummer/password niet meer en weigert de software de inhoud te decoderen/ontsleutelen. Uiteraard is alles te kraken maar dit systeem kraak je niet zo eenvoudig als dat je zou denken... Het is er trouwens, geen idee meer hoe het heet maar dit soort software is er. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen