anoniem Geplaatst: 29 augustus 2003 Delen Geplaatst: 29 augustus 2003 Hallo, Ik heb het volgende probleem, ik rip een DVD naar de harde schijf met smartripper v 2.41 (alleen de movie) dan verklein ik hem met dvd2one v.123 (plus natuurlijk de subtitle nl. en ac3 6h) Dat gaat allemaal nog goed. Ik wil er nu een Video-DVD van branden met nero 6.0.0.1 met mijn NEC1300 (firmware 1.0.6 de nieuwste van NEC) En nu komt het als ik de NERO knop indruk van brand de Video-DVD dan krijg ik direct de tekst: TEST NORM DVD-VIDEO MISLUKT DE RESTERENDE DVD-VIDEO IS WELLICHT NIET AFSPEELBAAR. WilT U DOORGAAN. Als ik door ga dan is de dvd inderdaad niet afspeelbaar in een dvd speler en is eigenlijk als een data dvd gebakken. Kan hem wel bespelen met Power DVD v.7.0 op de computer maar ook weer zonder ondertiteling die optie kan ik ook niet inschakelen met Power DVD. wie kan hier uitsluitsel geven over dit probleem. Geluid heb ik wel. :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2003 Gebruik je de optie Video-DVD in Nero. En sleep je de bestanden die je met DVD2One bewerkt hebt [b:f484669944]in[/b:f484669944] de map VIDEO_TS? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2003 Gebruik na het rippen Clone DVD Gaat altijd goed (en snel) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2003 Je moet ook de hele dvd rippen en daarna dvd2one gebruiken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2003 Waarom DVD2one. DVDShrink werkt veel beter, sneller, meer opties (ook om het probleem van sammy 100 te verhelpen), en het beeld resultaat is PERFECT!!!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2003 Eerste probleem waar ik tegen aanliep met dvdshrink: Ik had een backup gemaakt van een dvd....4472 Mb totaal, als ik die met dvdshrink wil maken, zegt ie dat dat niet gaat passen (16MB te groot)...beetje vaag niet? Ik kan het namelijk makkelijk kwijt op een dvd...het komt er ook van 1 af. Meer opties wil niet altijd zeggen beter. Dus doe maar dvd2one dan ;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen