Ga naar inhoud

DvD branden met nero6.0.0.01 maar geen ondertiteling

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb het volgende probleem, ik rip een DVD naar de harde schijf met smartripper v 2.41 (alleen de movie) dan verklein ik hem met dvd2one v.123 (plus natuurlijk de subtitle nl. en ac3 6h) Dat gaat allemaal nog goed. Ik wil er nu een Video-DVD van branden met nero 6.0.0.1 met mijn NEC1300 (firmware 1.0.6 de nieuwste van NEC) En nu komt het als ik de NERO knop indruk van brand de Video-DVD dan krijg ik direct de tekst: TEST NORM DVD-VIDEO MISLUKT DE RESTERENDE DVD-VIDEO IS WELLICHT NIET AFSPEELBAAR. WilT U DOORGAAN. Als ik door ga dan is de dvd inderdaad niet afspeelbaar in een dvd speler en is eigenlijk als een data dvd gebakken. Kan hem wel bespelen met Power DVD v.7.0 op de computer maar ook weer zonder ondertiteling die optie kan ik ook niet inschakelen met Power DVD. wie kan hier uitsluitsel geven over dit probleem. Geluid heb ik wel. :cry:
Link naar reactie
Eerste probleem waar ik tegen aanliep met dvdshrink: Ik had een backup gemaakt van een dvd....4472 Mb totaal, als ik die met dvdshrink wil maken, zegt ie dat dat niet gaat passen (16MB te groot)...beetje vaag niet? Ik kan het namelijk makkelijk kwijt op een dvd...het komt er ook van 1 af. Meer opties wil niet altijd zeggen beter. Dus doe maar dvd2one dan ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...