anoniem Geplaatst: 26 augustus 2003 Delen Geplaatst: 26 augustus 2003 hoi allemaal, ik heb een chaintech 7kjd mobo met een athlon xp 1200, 256 ddr elixer, geforce ti 4200 128 mb en een soundblaster audigy player. Het geheel draait onder windows XP prof. Het rare fenomeen doet zich voor dat als ik mp3's afspeel in kazaa lite, de muziek een halve noot zakt als het nummer begint. Ik heb geen idee waar dit aan kan liggen. Ik heb de nieuwste drivers voor de audigy. Heeft iemand dit probleem ook al eens gehad en misschien een oplossing? Alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2003 EAX instellingen op 'Karaoke - Pitch -1' staan? Kun je vinden bij de Creative Surround Mixer Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2003 Alleen bij kazaa? meschien is de muziek wel gewoon bager, of kazaa kan niet omgaan met jouw geluidskaart. Overigens bestaan er geen athlon XP 1200ers de XP serie begint (begon) bij XP 1400+! :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2003 eax instellingen staan goed, pitch staat niet aan. Het lijkt er inderdaad op dat dit inderdaad alleen maar binnen kazaa gebeurd. Als ik dezelfde nummers in winamp afdraai is er niks aan de hand. Ik ga even een andere kazaa uitproberen. Mijn athlon cpu is inderdaad geen XP......foutje. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2003 ik heb een andere kazaa geinstalleerd, maar dit heeft geen invloed op het probleem.Zijn er nog andere opties? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2003 Ja, geen kazaa gebruiken om je MP3's af te splele gewoon Media Player! Daarbij heb je veel meer opties als kazaa! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2003 Volgens mij maakt kazaa gewoon gebruik van windows mediaplayer voor het afspelen mp3's en video. Klik bij het afspelen van video's maar eens op fullscreen, dan krijg je dezelfde interface als bij windows mediaplayer. Afspelen in mediaplayer zal dus niet helpen (tenzij kazaa iets wijzigt aan wmp maar dat lijkt me sterk). Dan toch kiezen voor winamp of andere spelers! Suc6! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2003 Kijk ff naar de MP3 Codec. Verwijder die zonodig en installeer hem opnieuw Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen