anoniem Geplaatst: 22 augustus 2003 Delen Geplaatst: 22 augustus 2003 Hallo wie kan mij helpen :cry: Heb Asus op de comp en bij het over zetten van een vhs film naar de comp . Kan ik niet langer dan een uur overzetten naar de comp dan stopt hij automatisch kan hem daarna wel weer aan zetten maar moet er wel bij blijven Ben niet erg goed met een comp dus vertel het mij zo dat het voor mij ook begrijpelijk is Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2003 Ik kan je helpen: Doe eens wat aan je grammatica ;) Ik moet het 3 keer lezen om er een beetje wijs uit te worden... Als ik het goed heb stopt hij na een uur al. Welk programma gebruik je? Welke tv/videokaart zit er in? Wat is het voor en computer?(jah, een Asus :-?) Welke windows staat er op? etc... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2003 Kijk eens naar: Configuratiescherm -> Beeldscherm -> tabblad Schermbeveiliging -> Energie -> kijk of je de instellingen daar niet roet in het eten gooien (waarschijnlijk wel). Succes. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen