anoniem Geplaatst: 21 augustus 2003 Delen Geplaatst: 21 augustus 2003 Ik heb (eindelijk) een DVD-speler in mijn computer ingebouwd. Heb ik speciale software nodig voor films e.d.? Nu met FreeDVD 2.0 herkent hij geen DVD in mijn computer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2003 al es met [url=http://www.google.nl]google[/url] gezocht? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2003 Ik zou voor powerdvd of win dvd gaan .... die kunnen ook gelijk, mits je de divx en xvid codex hebt, alle andere bestanden afspelen voor je ... bovendien doen de betaalde versies ervan erg veel met 5.1 en surround instellingen ... mijn favo is powerdvd 5 deluxe ... zelfs met een 2.1 heb je iets wat lijkt op 5.1 surroundsound Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2003 Heb je geen software bij de drive gekregen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2003 De nieuwe Media player van MS is ook al voldoende voor het afspelen van DVD's Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2003 [quote:0a1fd6d1e0="stelf01"]De nieuwe Media player van MS is ook al voldoende voor het afspelen van DVD's[/quote:0a1fd6d1e0] Maar wie wil die nou hebben? :D Ik prefereer PowerDVD... perfect programma 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2003 Tuurlijk is PowerDVD ( gebruik hem zelf ook ) veel beter, maar zonder kosten - zoeken enz. kun je dus ook een DVD afspelen op je PC Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2003 [quote:ca5a6f44de="stelf01"]Tuurlijk is PowerDVD ( gebruik hem zelf ook ) veel beter, maar zonder kosten - zoeken enz. kun je dus ook een DVD afspelen op je PC[/quote:ca5a6f44de] = (volgens mij) niet waar. Je hebt nog altijd een mpeg2 codec/filter nodig , en laat dat nou net de kostenfactor te zijn van een softdvdplayer. Mediaplayer kan dan dus wel dvd afspelen maar alleen nadat je eerst een mpeg2 codec installeerd. En hoe kom je daaraan? , juist door het installeren van comerciele dvd player software zoals windvd of powerdvd. Ik reken dan even de gratis mpeg2 codec's zoals die van elecard niet mee, deze zijn zo slecht van kwaliteit en stabiliteit dat ze amper de moeite waard zijn. Het opensource project FFD show welke wel een serieuse oplossing zou zijn voor het "codec probleem" is nog in beta fase en ook niet echt een optie. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen