anoniem Geplaatst: 19 augustus 2003 Delen Geplaatst: 19 augustus 2003 Even een vraag over de audio instellingen op de a7n8x deluxe 2.0. Ik heb er zo'n speakersetje bij gekocht, Logitech Z-640 5.1. De kleuren van de connectors van de speakers komen niet helemaal overeen met die van het mobo maar die heb ik nu wel goed zitten volgens mij. Orange - orange Lime - lime en Black - purple. Als ik nu met die nVidia nForce tool bij Speaker Setup test tone doe hoor ik bij center speaker maar heel zachtjes center speaker zeggen. Is dat normaal? En bij al die keuze vakjes heb ik alleen create center channel en Channel 3d PAN aangevinkt. Dolby Surround Encoding is alleen voor home theatre receivers volgens de manual dus die heb ik dan niet nodig toch? En Dolby Digital Encoding is voor de spdif uitgang, en daar heb ik niets op aangesloten dus ook niet nodig toch? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2003 is normaal je kan dat via de volumeregeling verhelpen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen