anoniem Geplaatst: 19 augustus 2003 Delen Geplaatst: 19 augustus 2003 Hallo, Ik heb een Sony DW-U10A Brander. Dit is een +/- brander. De firmware die er bij zat was 1.1c. Nu heb ik op de firmware page gekeken (http://forum.rpc1.org/dl_result.php?kaj=1&isces) en zag dat 1.1e er al is. Bij het starten van de updater geeft deze aan dat deze geen updatable drive kan vinden, terwijl de updater van 1.1c wel een updatable drive vind. 1. Weet iemand hoe dit kan? 2. Waar kan ik nog meer firmware vinden voor dit type? (niet bij Sony) 3. Kan deze drive door middel van een update ook 4 speed DVD+R branden? Alvast bedankt..JP Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2003 Laat maar, ik heb het antwoord al gevonden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2003 en ? en ? en ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2003 Ik heb firmware gebruikt voor een DRU-500A (versie 1.1g). Nu brand ie idd +R schijfjes ook op 4 Speed (Platinum gebruik ik). Die firmware was wel aan gesleuteld als je begrijpt wat ik bedoel. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2003 whehe ... ach ja soms moet je wel... hou k mezelf altijd voor Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen