Ga naar inhoud

een geluiskanaal valt na een tijdje weg...


Aanbevolen berichten

Hoi, bij mijn schoonnbroer valt , na een paar nummers, een kanaal weg. Hij krijgt dit bij het afspelen van een aantal mp3's. Op een bepaalt moment , bij het overschakelen naar een nieuw nummer, valt 1 kanaal bijna weg. Door de balans bij te regelen en de boel flink wat harder te zetten is het weer te doen. Het betreft een Dell computer met Harmon Kardon boxen. Wat zou er hier aan de hand kunnen zijn ?? Alvast bedankt. Erwin
Link naar reactie
Ik denk dat in de eerste plaats het aan de mp3 kan liggen. Kijk eens of het bij bepaalde mp3s gebeurt, en probeer dan bv eens een audiocd met bekende muziek. Een ander probleem kan de afsopeelsoftware zijn, die roet in het eten gooit. Een defecte geluidskaart valt vrijwel zeker uit te sluiten, omdat hij het eerst wel deed. Defect boxen kun je testen door ze uit te zetten, en daarna na enige tijd weer aan zonder de muziek te stoppen. Dan zouden ze het weer moeten doen, aangezien ze het na een reboot wel weer doen. En je hebt een dell, daar zit support en garantie op...kun je altijd gratis even bellen d8 ik m v gr lykele
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...