Ga naar inhoud

Wat zijn jullie aanbevelingen?


Aanbevolen berichten

Hoi! Een vraagje. Binnen twee weken wil ik een nieuwe computer aanschaffen. Wat zijn jullie aanbevelingen m.b.t. het branden, afspelen en kijken (op de tv) Dus: - wat is de beste brander - wat is de beste dvdspeler - en wat is de beste tvkaart (ik wil mijn pc verbinden met mijn tv) en waar moet ik op letten m.b.t. aansluitingen. Alvast bedankt voor jullie suggesties.
Link naar reactie
[quote:ce1474b1a0="Dollie"]Hoi! Een vraagje. Binnen twee weken wil ik een nieuwe computer aanschaffen. Wat zijn jullie aanbevelingen m.b.t. het branden, afspelen en kijken (op de tv) Dus: - wat is de beste brander een alles brander - wat is de beste dvdspeler een die alles kan lezen - en wat is de beste tvkaart (ik wil mijn pc verbinden met mijn tv) en waar moet ik op letten m.b.t. aansluitingen. Alvast bedankt voor jullie suggesties.[/quote:ce1474b1a0] dat is voor idereen persoonlijk . ik vind Lite-On een goede brander . en een dvd speler van toshiba is ook mooi spul. en een tv kaart ? je wil zeker canal plus bekijken. dat gaat alleen onder win 95/98 suc6 :lol:
Link naar reactie
Canal Plus heb ik al jaaaren (enne elke maand betalen) nee het gaat mij meer om mijn divx/avi's af te spelen op de tv. Lijkt mij toch iets makkelijker dan te branden op een cd. Eenmaal de film gezien, kan hij wmb van mijn pc eraf. Dus ik hoef geen collectie. Het duurt ook zo lang dat omzetten van een avi naar een (s)vcd. Ik heb namelijk wel een standalone dvdspeler. Maar misschien doe ik iets verkeerd? gr dollie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...