Ga naar inhoud

DVD-speler (voor huiskamer) probleem


Aanbevolen berichten

Pas geleden hebben wij een DVD-speler voor in de huiskamer gekocht. Het gaat om het type: DV-747A van Pioneer. En hij speelt alles prima af, van mp3 tot dvd-films. En van CD-R tot CD-RW. Het is allemaal geen probleem voor deze speler. Nu heb ik weleens bij een oom van mij gezien (die dus ook een dvd-speler heeft), dat als hij een cd met mp3 in zijn speler doet, dat dan op de tv een grafisch menu te voorschijn komt waarmee die door de cd kan bladeren, en dan het nr kan selecteren welke hij op dat moment wil afspelen. Dit vind ik erg handig. Alleen bij onze dvd-speler lukt dit niet. Als ik een cd erin doet, dan speelt hij hem gewoon wel af, maar er komt geen menu op de tv. Ik moet gewoon met de knop van de dvd-speler naar het volgende nr gaan. Het is wel zo dat mij oom een andere DVD-speler heeft (ik weet niet welke). Dus het zou misschien kunnen zijn dat mij dvd-speler dat niet ondersteunt. Maar die vraag stel ik aan jullie. Omdat ik niet weet hoe die functie heet. Dus weet iemand of mijn dvd-speler zo een grafisch menu kan tonen? En hoe heet die functie dan? Zo nee? Kan ik dan misschien met behulp van bepaalde software, zo een menu op de mp3 cd zelf wegbranden? Of bestaat zoiets niet? Alvast bedankt, voor jullie hulp
Link naar reactie
Ik zou de handleiding maar eens doorspitten : http://www.pioneer-eur.com/eur/product_detail.jsp?product_id=865&taxonomy_id=45;64 [quote:d42f2270bc] Advanced GUI (Graphical User Interface) Pioneer's Advanced GUI (Graphical User Interface) simplifies control of a wide range of player settings, allowing many operations to be carried out even as a disc plays. Several modes are available. Basic mode keeps settings simple, with the function descriptions displayed on-screen (On-Screen Information). Expert mode allows audio and video enthusiasts to select among more detailed settings. Guide Indication displays available operations and makes them easy to monitor. The Set-up Navigator function simplifies complicated operations by presenting an interactive interface that extends to your existing A/V system. You answer the questions, and complicated DVD settings will be completed automatically. [/quote:d42f2270bc] [quote:d42f2270bc] And Pioneer has made finding your way through a sea of up to 250 MP3 directories and files as easy as a day at the beach, by using the on-screen display (you can view on your TV) for navigation and for programming or selecting files. [/quote:d42f2270bc] Er is dus een on-screen display ... Heb je je tv wel op het goede ingangssignaal gezet ? btw : tof apparaat ... alleen een DVD-writer lijkt te ontbreken, maar voor de rest heb je schijnbaar zo'n beetje ondersteuning voor ieder CD/DVD-formaat dat er bestaat ... :smile:
Link naar reactie
Ik heb per ongeluk het verkeerde type-nr opgegeven. WIj hebben namelijk de Pioneer DV-444 S. Maar ook deze speler zou volgens de site van Pioneer Advanced GUI moeten ondersteunen. En ik kan jullie vertellen dat ik er nu uit ben. Ik heb de GUI nu in beeld gekregen. Dus mijn probleem is nu opgelost. Bedankt voor jullie reacties.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...