Ga naar inhoud

Niet leesbaar!


Aanbevolen berichten

Hoi,

ik draai sinds twee maanden op win 2000. Een goede vier maanden geleden heb ik ook een cd-writer aangeschaft.

Maar nu mijn probleem. Als ik een cd'tje wil lezen (zowel in cd-writer als in cd-speler) werkt dat niet, windows komt zeggen dat ik een cd moet insteken.

Spijtig genoeg helpt het herinstaleren van de drivers niet en als ik opnieuw opstart met een cd-tje in de drive dan werkt alles correct. Maar als ik dan het cd'tje er uit haal en gedurende 10 min. mijn cd-rom niet gebruik dan werkt alles ook weer niet.

Dit is voornamelijk lastig bij het branden van cd-tjes, dit lijd vaak tot een crash van mijn comp.

Wat is de oplossing?

------------------ Bij voorbat dank. Vriendelijke groeten Christophe

P.S. De wereld is een grote grap. Alleen zijn er weinig mensen voor met gevoel voor humor!!!!!

Link naar reactie
Ik heb mij een Plextor 16/10/40 angeschaft. Tevens heb ik een Liteon cd-speler. Die eerst staat op de secondaire poort met een tweede hd. De brander is master. En de tweede op de primaire als slave samen met de hoofd HD.

Ik draai onder win 2000

------------------ Bij voorbat dank. Vriendelijke groeten Christophe

P.S. De wereld is een grote grap. Alleen zijn er weinig mensen voor met gevoel voor humor!!!!!

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...