Ga naar inhoud

wat is beter?


Aanbevolen berichten

goeie dag, ik heb een vraag over 2 videokaarten. welke is beter: -Club 3D Radeon HD 7750 Klokfrequentie chip 800 MHz Stream processoren 512 Shader model 5.0 DirectX Version 11 OpenGL Version 4.2 Geheugen Beschikbaar 1024 MB Type DDR3 Klokfrequentie 1600 MHz Geheugen verbinding 128 bit of -asus AMD Radeon HD 6670 Klokfrequentie chip 810 MHz Stream processoren 480 Shader model 5.0 DirectX Version 11 OpenGL Version 4.1 Geheugen Beschikbaar 1024 MB Type GDDR5 Klokfrequentie 4000 MHz Geheugen verbinding 128 bit . ik wil ze namelijk op de amd a10-5800k zetten wat raden jullie aan? mvg brett
Link naar reactie
[quote:efb017ee16="Obi-wan-kenobi"]Beter voor wat? Gameprestaties? 7750 is dan krachtiger dan de 6670, maar echt geweldig voor gaming is zo'n 7750 ook niet.[/quote:efb017ee16] oke wat zal jij me voor een grafische kaart aan raden? niet alte duur en zou eventueel crossfire mogen zijn! (de 7750 ondersteunt crossfire dus dacht dat ie wel goed zou zijn)
Link naar reactie
[quote:c311140144="gerben"]Ik meen dat de onboard video kan samen werken met een losse kaart (crossfirex?), maar dan alleen met bepaalde typen. Maar als je serieus wilt gamen, kun je inderdaad een betere kaart nemen. En eigenlijk ook een andere processor.[/quote:c311140144] Helemaal gelijk gerben: Hoewel APU in samenwerking met een A10 APU van AMD op statistieken een hogere framerate opleveren, merk je er nagenoeg terwijl je gamet niks van. Lees artikel over dit onderwerp hier: http://www.tomshardware.com/reviews/dual-graphics-crossfire-benchmark,3583.html[url] Je kan dus beter in de richting van een 7850 of 7870 denken als je een beetje wil gamen. Het ligt allemaal aan je voeding en budget. [/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...