Ga naar inhoud

HDMI probleem laptop - tv


Aanbevolen berichten

Goedenavond, Sinds enige dagen heb ik problemen met mijn HDMI-aansluiting. Een half jaar geleden heb ik een HDMI kabel aangeschaft en deze werkte naar behoren. Nu heb ik ineens het probleem dat ik het beeld niet meer op mijn tv kan krijgen. Wel maakt de kabel nog verbinding tussen laptop en tv. Dit weet ik, omdat de grafische instellingen wijzigen op het moment dat ik de kabel aansluit en ik kan nog steeds kiezen voor dupliceren of uitbreiden via windows+p/fn+f5. Echter geeft de tv aan dat er geen signaal is. Ik heb al aardig wat dingen geprobeerd om erachter te komen wat het probleem is.. maar tevergeefs. Af en toe krijg ik wel de melding op de tv dat de videomodus niet weergegeven kan worden en als ik dan het aantal Hz verlaag, krijg ik beeld. Alleen niet het beeld wat ik voorgaande weken heb gehad.. Ook een andere HDMI kabel heb ik al geprobeerd, maar ook deze geeft aan dat er geen signaal is. Zou iemand mij kunnen helpen dit probleem te verhelpen? Alvast bedankt! :)
Link naar reactie
  • 5 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...