Ga naar inhoud

8800GTX geen signaal


Aanbevolen berichten

Beste Mensen, Sinds 2008 ben ik in het bezit van een Nvidia 8800GTX. Prima apparaat tot eergisteren; Groene blokjes door het scherm en hangers. Opnieuw opstarten gaf een fout in de driver. Vervolgens nogmaals en daarna was het klaar. De videokaart geeft op elke poort geen signaal, ben dus helemaal blind. Ik heb via mijn laptop een remote sessie opgezet naar mijn PC met de betreffende videokaart en heb oa het volgende gedaan; - Oude drivers verwijderd - Nieuwste drivers geinstalleerd - Oudere drivers (meegeleverd bij aankoop) geinstalleerd - FixIt van microsoft toegepast - Andere kaart in PCI slot gestopt (doet het wel!!!) - Bios Update gedaan - Nieuwe chipset drivers geinstalleerd - Herstelpunt niet mogelijk gezien deze niet verder terug gaat dan vandaag. Wat ik ook doe, ik krijg geen beeld. In apparaat beheer krijg ik de volgende melding; Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd. (Code 43) Iemand suggesties? Kan me niet voorstellen dat hij hardware matig stuk is? Thanks!
Link naar reactie
Ja inderdaad even in een andere PC proberen, als hij daar werkt is het een driver probleem. Eerder had ongeveer dezelfde problemen. NVidea is een onderdeel van MSI. Via MSI kon ik niet alleen de laatste drivers vinden, maar ook de nieuwste versie van de installatie software voor die kaart. Handig is ook als je moederbord ook van MSI is.
Link naar reactie
Er is misschien nog 1 ding, wat je kunt proberen. Maak de PC van binnen eens schoon. Haal alle slots leeg, en spuit ze schoon met geperste lucht. Dergelijke busjes zijn gewoon te koop. Spuit het vrijgekomen stof, naar een hoekje, waar je met de stofzuiger bij kunt. Klinkt raar, maar zo ben ik eerder van meldingen betreft het geheugen afgekomen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...