Ga naar inhoud

nieuwe videokaart in mijn Win 7 64 bits systeem


Aanbevolen berichten

Goede middag. Sorry, mijn computerkennis is maar zeer beperkt; van de FAQ loopt mijn hoofd om na zo'n 10 minuten. Mijn vraag is deze: in mijn onlangs opgewaardeerd Win 7 systeem zit nog deze kaart: ATI Radeon HD 4350 (MSI) , in zijn tijd best een leuke kaart maar voldoet niet meer. Nieuwe drivers zijn er niet want die gaan niet hoger dan Vista. Ik ben vaak op de "game" Second Life, en daar schiet de kaart tekort; groen wordt b.v. paars. Ik heb dus wat anders nodig; ik dacht aan iets tot zo'n 150 euro; ook moet ik misschien een zwaardere voeding hebben. Zelf kan ik dit niet meer; ik moet het dus laten doen in een shop. Heeft iemand een suggestie, a.u.b.? Alvast heel hartelijk bedankt. :):)
Link naar reactie
Dan moet je wel even vermelden wat voor voeding je nu hebt, anders kunnen we niet aangeven of ie vervangen moet of niet. Verder zijn er wel gewoon Win7 64-bit drivers te vinden voor een HD4350, maar dat terzijde. http://support.amd.com/us/gpudownload/windows/legacy/Pages/legacy-radeonaiw-vista64.aspx Tenslotte ook wel handig om aan te geven wat voor specificaties je PC heeft om te kijken wat voor kaart daar het beste bij past. Second Life (online game toch?) lijkt me trouwens grafisch gezien helemaal niet zo spannend ...
Link naar reactie
Bedankt voor je reactie :) Dit is mijn systeem volgens Speccy: Operating System Windows 7 Ultimate 64-bit SP1 CPU AMD Phenom II X4 945 Deneb 45nm Technology RAM 4,00GB Single-Channel DDR3 @ 669MHz (9-9-9-24) Motherboard ASUSTeK Computer INC. M4A77T (AM3) 44 °C Graphics SyncMaster (1680x1050@60Hz) ATI Radeon HD 4350 (MSI) 58 °C Hard Drives 238GB Samsung SSD 840 PRO Series ATA Device (SSD) 31 °C 932GB Western Digital WDC WD10EARS-00Y5B1 ATA Device (SATA) 35 °C Optical Drives Optiarc DVD RW AD-7173A ATA Device Audio High Definition Audio-apparaat Wat de voeding betreft, ik moet dan het systeem loshalen en de kast openen, en dat is nu precies wat ik niet meer kan (handen). Ik kan dat laten bekijken door de handelaar, die het klusje moet uitvoeren. In SL krijg ik metj de nieuwste viewer totaal verkeerde kleuren en ik dacht dat dat een grafische kwestie was. Merkwaardig genoeg heeft mijn ruim 8 jaar oude Win XP PC daar geen last van.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...