Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik wil graag de opties gaan bekijken voor Eyefinity te gaan gebruiken op mijn PC. Nu werk ik al meer dan een jaar met twee schermen (24" en 27") maar ik vind het toch wel super vet om drie schermen te hebben. Ik ben er wel achter gekomen dat het af te raden is om verschillende schermen te gebruiken dus wil ik gewoon drie identieke gaan kopen. Het is ook niet echt een mogelijkheid om nog twee keer mijn 27" te kopen want die heeft een veels te dikke rand waardoor de schermen te ver uit elkaar staan en dat lijkt me niet geweldig. Ik heb inmiddels al een heleboel schermen bekeken maar ik zie er van 200,- en van 400,-. Ik ben wel iemand die ook voor kwaliteit gaat dus ik wil niet de aller goedkoopste hebben. Momenteel bezit ik alleen maar Samsung schermen. En die hebben dus eigenlijk ook wel mijn voorkeur, maar ik weet niet wat ik moet verwachten van andere merken. Wél vind ik het belangrijk dat het 27" inch is, hier ben ik inmiddels zo aangewend dat het als een downgrade zal voelen als ik nu weer naar 24" ga :) Waar ik nu dus jullie hulp voor vraag is dus voor een 27" inch scherm met dunne randen die goed zijn voor Eyefinity, mijn budget ligt op máx 800,- En wat zijn nou eigenlijk de punten die echt belangrijk zijn bij een scherm, voor de kwaliteit dan. alvast bedankt, Tommelom
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...