Ga naar inhoud

Nieuwe video kaart


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben net nieuw op dit forum dus zal me ook meteen even voorstellen. Hoi ik ben Bart! (: Ik doe nu al 2 jaar met mijn pc, en doe veel met games etc. Maar ben niet erg tevreden met de performance die mijn pc levert, vooral de lage framerate is vervelend. Vaak moet ik alle video settings op het laagste instellen wil ik een beetje kunnen spelen.. Na wat research te hebben gedaan kwam ik er achter dat alles prima is, behalve mijn videokaart. Ik speel momenteel met een ATI Radeon HD 5450. en dat schijnt nou niet bepaald de beste videokaart te zijn voor games. Ik weet dat er betere videokaarten zijn voor games en zou graag een nieuwe aanschaffen, maar weet niet precies welke de beste keus is op dit moment. (anders had ik hier niet gepost hé!) Verder heb ik wel een soort van budget in gedachten van rond de ¤150,- maar zit niet zo krap bij kas dus een beetje meer is ook niet heel erg ;). Dus de vraag aan jullie; wat raden jullie mij aan? Yo, Bart p.s. als jullie mijn 'computer specs' nodig hebben moet je maar even vragen, en vertellen waar ik die informatie kan vinden op mijn computer.
Link naar reactie
Bij mijn weten is een ati 5450 een pci-e kaart, dus zit er een pci-e x16 slot op je moederbord. Daarin zou de 6870 zonder problemen moeten passen. Verder heb je een volle hoogte kast nodig, in een low profile model zal deze kaart niet passen. Tenslotte kan de voeding nog roet in het eten gooien, je hebt minimaal een goede 500W psu nodig.
Link naar reactie