Ga naar inhoud

ATI videokaarten werken niet synchroom


Aanbevolen berichten

Ik heb een computer laten bouwen bij azerty met i7 processor- 2 ati 4800 hd series, 6 gb ram, 1 TB harde schijf Probleem: mijn ATI video kaarten lopen niet synchroom met elkaar als ik bijv. battlefield 3 speel of andere zware games valt hij uit of loopt hij vast. Ik heb een test gedaan of mijn crossefire wel aan stond maar deze gaf aan dat het goed was. Maar als ik vervolgens een test doe of ik battlefield 3 kan spelen op ati test Can You run it, dan geeft hij aan dat er maar 1 ati werkt. Waar ligt het probleem?
Link naar reactie
Ik heb nog eens gekeken wat nou precies de fout is: Ik heb 2 ATI Radeon HD 4800 series die ik met crossefire samen wil laten werken om me performens te verhogen maar als ik met Catalyst control Center crossfire aan zet gaan de kracht van mijn video kaart omlaag dan heb ik in plaats van 3,7 gb nog maar 600mb video ram. En als ik Crossfire op enable zet of disable dan veranderd er niks bij mijn pixel share version (is 4.1) en Vertex Shader version (is 4.1)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...