Ga naar inhoud

Beeld gaat op zwart, maar computer blijft aan en alles werkt


Aanbevolen berichten

Dag, sinds een paar weken heb ik dit probleem: Ik start de computer, en na enkele beginschermen zeg maar, gaat het beeld op zwart. Als ik dan aan de zijkant mijn beeldscherm uit en aan doe, komt weer even het beeld - en dan zie ik het bureaublad - en meteen gaat het scherm weer op zwart. Als ik dan met de muis zomaar iets aanklik richting het bureaublad, het scherm weer uit en aandoe, heeft ie inderdaad iets geopend, dus het toetsenbord en muis werken nog. Maar hij gaat meteen weer op zwart. Doe ik dan alt f4 en 'u', dan gaat de computer uit dus ook dat werkt. Als ik maar lang genoeg volhou en bijv. weer opstart, dan heb ik kans dat het beeld blijft 'staan'. Het lijkt wel dat hoe warmer hij wordt, - de computer of het beeldscherm - hoe meer kans dat het beeld blijft staan. Het lukt dus nog steeds wel om uiteindelijk beeld te krijgen, maar ik vrees dat het al erger wordt. Ik heb de computer van binnen al stofvrij gemaakt, maar het probleem is daarmee niet verholpen. Deze monitor heb ik pas twee jaar. Is er een test om te zien wat er aan je monitor mankeert?
Link naar reactie
[quote:8201a7213a="diana"] Deze monitor heb ik pas twee jaar. Is er een test om te zien wat er aan je monitor mankeert?[/quote:8201a7213a] En hoe oud is je videokaart? Een "test" van je monitor? Sluit 'm eens aan op een PC van een goede buur of vriend... Probeer 'm in ieder geval even in de Veilige modus (direct F8 trommelen bij opstarten)
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Hij is in de winkel getest, het probleem is daar ook. Vervolgens opgestuurd, krijg ik hem retour mét defect. Zogenaamd waren er beschadigingen aan de hoeken geconstateerd en daarom is de garantie vervallen. De hoeken (ronde knoppen) hebben ze uit 'coulance' gerepareerd. Dit pik ik natuurlijk niet, in de winkel is het beeldscherm verpakt in een goede doos met luchtkussens. Wordt vervolgd. Het gaat om dit beeldscherm en ook het probleem is hetzelfde! http://www.fixya.com/support/t3299831-neovo_x_17av_lcd_monitor_just_went
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...