Ga naar inhoud

Call of Duty MW3, dus nieuwe videokaart


Aanbevolen berichten

Hoi Iedereen, Ik zat er al een tijdje aan te denken maar nu wordt het toch echt tijd voor een nieuw videokaartje. Ik wil er alleen niet meer dan ¤100,- aan uitgeven en de kaart moet kunnen werken met mijn 400 watt voeding. Nu heb ik het volgende gevonden, ik wil alleen weten of jullie ervaring hebben met deze kaarten of wat jullie aanraden. nVidia GeForce GTS 450 1gb benchmark: 1430 nVidia GTX 550 Ti 3gb benchmark: 1878 ATi HD 6670 1GB benchmark: 1252 Deze kaarten liggen allemaal zo rond de 100 euro. Maar wat zou nu de beste zijn? Ik hoef geen high-performance gaming maar gewoon wat hogere graphics dan ik nu behaal met mijn antieke HD 4650. Gr Rob
Link naar reactie
Ik heb net een Sapphire HD 6670 besteld. Nu staat er op internet dat hij een PCI-express 2.0 x16 slot nodig heeft. Maar ik weet niet zeker of ik dat heb! Ik heb nu een ATI 4650 en daar staat alleen PCI-Express slot. Kan ik die nieuwe kaart gebruiken? Volgens mij heb ik geen 2.0 slot zover ik kan opmaken uit GPU-Z en CPUID Kan ik die nieuwe kaart wel gebruiken?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...