Ga naar inhoud

Nvidia geforce 9800 gt code 43


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Onlangs was ik in een filmpje aan het kijken toen mijn scherm bevroor, computer opnieuw opgestart. Bleek mijn resolutie terug naar de laagste resolutie, wat dus volgensmij met de video kaart te maken heeft. Ik heb naast mijn monitor ook nog een led tv op mijn videokaart aangesloten, videokaart heet 2 dvi uitgangen, en die naar de tv werkte niet meer, iig mijn tv kreeg geen signaal meer door. Resolutie teruggezet naar mijn normale resolutie en toen paar keer opnieuw opgestart en hij deed het weer. Even later bevriest hij weer en weer hetzelfde verhaal, alleen nu doet hij het niet meer. Kon de resolutie wel nog gewoon terugzetten maar mijn 2e dvi poort doet het niet en ik kan bepaalde spellen niet meer openen omdat ik dan een error krijg. Gekeken bij apparaat beheer en er staat: [i:85f9f94bd1]Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd. (Code 43)[/i:85f9f94bd1]. Beetje gezocht op internet en veel zeggen dat je videokaart dan gewoon kapot is, maar waarom deed hij het dan wel weer na de 1e keer crashen. En waarom krijg ik wel beeld op mijn monitor (aangesloten op mijn videokaart). Heb de nieuwste driver geïnstalleerd voor mijn videokaart. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...