Ga naar inhoud

Ik heb geen driver


Aanbevolen berichten

Ik heb niet veel verstand van computers dus aub een beetje begrip. Een tijd geleden heb ik windows xp opnieuw geinstalleerd op mijn computer, en nu heb ik een spel geinstalleerd maar ik kan hem niet spelen omdat ik geen VGA driver heb. Nu ben ik er al heel de middag mee bezig om erachter te komen wat voor driver ik moet downloaden maar elke keer doet deze het niet of is het niet de goede. het gaat over een acer veriton M410, windows xp home edition 32 bits. Weet iemand welke driver ik moet hebben en waar ik deze kan downloaden? Bvd Rik
Link naar reactie
ik neem aan dat dit eigenlijk onder graphics zou moeten staan? daar staat: (1280x1024@1Hz) nergens staat verder iets van graphic kaart aangezien achter naam "on" staat.. en als moederbord heb ik een acer F690GVM en als chipset model heb ik een ATI Radeon X1250. Ik heb moederbord en chipset model er maar bijgezet voor het geval je dat moet weten. Maar het probleem is volgens mij dat ik niet weet wat voor graphic kaart ik heb.. en dit programma geeft dat volgens mij ook niet aan. Of ik moet iets verkeerd doen..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...