Ga naar inhoud

AMD Catalyst Control Center


Aanbevolen berichten

Het .NET framework is een verzameling .dll bestanden die door programma's gebruikt kunnen worden. Bij elke update van het .NET framework worden er nieuwe DLL's toegevoegd of bestaande DLL's geupdate. En zonder dat .NET framework zouden niet veel programma's gebruikt kunnen worden, het is dus alleszins handig om dat te installeren, en te updaten. Zover ik weet wordt bij het installeren al aangegeven dat framenetwork geinstalleerd moet zijn en volgens mij vanaf versie 3.5,die in Windows 7 zit.
Link naar reactie
Het verwijderen van de oude drivers doe je als volgt. Nadat je deze hebt verwijderd via Configuratiescherm > Software. Dan start je de PC op in Windows veilige modus, en verwijderd de driver restanten via applicatie [url=http://www.guru3d.com/category/driversweeper/]Driver Sweeper.[/url] Zodat je in de normale Windows mode de nieuwe video drivers kunt installeren. Als dat ook niet helpt, meldt dan wat meer over je PC. Zoals merk/type moederbord en CPU. En voor all zekerheid ook het merk/type voeding.
Link naar reactie
Nou alles geprobeerd : alles verwijderd , opnieuw geinstalleerd maar nog steeds de melding : CCC, Host Application werkt niet meer. Heb ook even gezocht en volgend TOPIC meld hetzelfde probleem : http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=205916&highlight=dep Ik heb dus ook DEP geprobeerd maar dat lukt dus niet in Windows 7. Wie heeft er een oplossing ??
Link naar reactie
[quote:751d1f9d68="tommelom"]ik heb helaas ook de oplossing niet voor je probleem, maar ik kan zeggen dat ik ook genoeg problemen met me driver/control center heb van ATI (ik heb de HD6970 2gig)[/quote:751d1f9d68] Met alle respect, iets doen jullie waarschijnlijk niet goed, 1.Is jullie windows wel up-to-date ( ook de optionele updates) 2. check bij apparaatbeheer of er hardwarefouten ( gele uitroeptekens ) te zien zijn. ( zo ja ,kiezen voor stuurprogramma"s verwijderen ) daarna computer opnieuw opstarten. 3. Zoals Jolo al had verteld alle CCC-drivers verwijderen met de tool driversweeper. ( daarna opnieuw opstarten) Stuurprogramma"s worden opnieuw geinstalleerd. http://www.guru3d.com/category/driversweeper/ Dan moet het gewoon goedkomen.
Link naar reactie
Quote : reijntjes schreef : Dacht het wel maar misschien kun je nog eens op een rijtje zetten wat ik precies moet doen en naar moet kijken ? Het vreemde vind ik dat bankje met onbekend ( openbaar) netwerk. Dat was er voor dat virus niet , toen stond er iets van thuisnetwerk etc. Misschien heb je nog steeds virusproblemen . Ik zou de aanbevelingen van Abraham54 Gewoon volgen. Dus gewoon opnieuw een HijackThis log en een MBAM log posten bij beveiliging. ( wel zorgen dat ze up-to-date zijn) _________________ ASUS M4A89TD PRO/USB3 . Phenom II X6 1090T .ASUS 5750. OCZ 16 GB DDR3 -1333. WD SSD 64 GB. Samsung P2770FH .W7 Ultimate x 64 . Norton 360 5.0 . MBAM PRO. IE 9 .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...