Ga naar inhoud

Instelling meerdere monitoren (XP)


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik zit met volgende situatie: [u:488d2b1921]Ruimte1:[/u:488d2b1921] PC en monitor1 aangesloten op DVI1 [u:488d2b1921]Ruimte2:[/u:488d2b1921] monitor2-7 aangesloten op DVI2 [b:488d2b1921](monitor2-7 niet zichtbaar vanuit ruimte1)[/b:488d2b1921] Op dit moment is monitor het hoofdscherm en wordt het bureaublad uitgebreid naar monitoren2-7. Als er een powerpoint presentatie afgespeeld wordt, kan ik in ruimte 1 de pp aanpassen zodat mensen in ruimte2 niet zijn wat ik aanpas. Ze zien alleen de slideshow op de 6 monitoren in ruimte2. Dit werkt zoals het moet. Ik heb alleen wat problemen wanneer ik bv. een webpagina wil laten zien. Ik sleep nu de webpagina naar de andere monitoren in ruimte2. Alleen zie ik dan niet meer wat ik doe ... Bestaat er geen programma waardoor ik bv. een kleine weergave van monitor2-7 zie op monitor1? Of kan ik het beter anders instellen? Liefst niet met duplicatie van monitor1. Het is niet de bedoeling dat ruimte2 ziet wat er op de pc in ruimte1 gebeurd. [/b]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...