Ga naar inhoud

hdmi werkt niet


Aanbevolen berichten

ik heb een palit 9600gt op nvidia basis asus p5qld pro mb q8300 processor 8 gb werkgeheugen windows 7 64 bit toshiba hd ready tv het probleem is dit: als ik de vga uitgang van de kaart op de monitor aansluit en de dvi via een dvi/hdmi kabel op mijn tv aansluit werkt het prima, maar zodra ik de monitor via dvi laat spelen werkt deze gewoon ,maar hdmi/hdmi naar mijn tv geen beeld . mijn blue ray speler (die gewoon werkt op hdmi 1 en 2) werkt op hdmi 1 verplaatst naar hdmi 2 werkt gewoon maar geen beeld van mijn computer op de tv op hdmi 1 of hdmi 2 iemand enig idee
Link naar reactie
ik heb het gevonden : met deze kaart kun je: hdmi /vga of dvi/ vga afspelen maar hdmi icm dvi werkt niet in dacht in mijn geval ,of kabel of video kaart kapot, wat ik gedaan heb eerst een andere kabel ,geen resultaat toen de kabel maar uit de monitor gehaald en !!!! beeld op de tv ,kabel weer in de monitor ,geen beeld op de tv dus ik moet op zoek naar een andere videokaart ,zonde want het is een prima ding in iedergeval bedankt voor het meedenken
Link naar reactie
oplossing: gekocht vandaag de asus eah5770 cu/core/g volgens mycom is dit een van de weinige die en hdmi en dvi tegelijk aankunnen met wat instellingen in het audio gedeelte, of geluid op de tv of geluid via de computer speakers, dus tot nu toe weer wat wijzer geworden; dus deze werkt hoef ik wat minder dvd te branden dit wou ik julie even laten weten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...