Ga naar inhoud

wie kan mij hieraan helpen?


Aanbevolen berichten

LS: Ik ben op zoek naar de driver(s) van de volgende grafische kaart: Creative Labs Graphics Blaster Extreme CT6610 (PCI) Ik ben nl. een oude Elitegroup mobo pc aan het optuigen. (hobby) Er zit een xabre chip onboard maar ik wou eens kijken of een pci kaart beter resultaat geeft! Voor xabre ook al gegoogled maar die "updates" zijn er niet en die er wel waren voldeden niet! Voor die Creative kaar ook gegoogeld maar kon eigenlijk nergens iets vinden om wat te downloaden. Ik weet dat het een oudje is die pc met een bios van 2002! Mobo is: Elitegroup P4S8G Rev. 1.3 Draai met een Pentium 4 2.0 ghz bvd.
Link naar reactie
Als ik de link van Smurrie volg, zie ik dit staan bij de info: [quote:ea55fd3dc8] Supported Operating Systems Windows 98SE Windows 98, Windows 98SE, Windows ME, Windows 2000 Workstation, Windows 2000 Server, Windows XP Home, Windows XP Professional, Windows 2003 Server, Windows Vista [/quote:ea55fd3dc8] Het klopt dat je daar moet betalen, maar als de drivers verder nergens te vinden zijn, lijkt het mij de enige optie. Je moet zelf maar bepalen, of en hoeveel geld je wilt besteden aan die pc.
Link naar reactie
Hoi, Probeer het eens met driverMax http://www.drivermax.com/index.htm Die kan ook kijken naar undknown hardware. Je mag gratis twee drivers per dag downloaden, maar hebben ook een abon. voor een maand ( ¤ 9,50 ) en een jaar en twee jaar. Weet niet met welke windows je werkt maar het werkt met vista win7 en Xp zowel 32 als 64 bit. Misschien heb je er iets aan succes grt. Hans
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...