Ga naar inhoud

Zwart scherm pc


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb al een tijdje een zwart scherm op mijn pc als ik opstart, ik hoor de pc wel lopen, alleen het scherm blijft gewoon zwart, dat kwam vanaf dat ik de pc met de power-knop uitzette omdat hij hing. Het gaat om een oude pc, maar ik gebruik hem voor counter strike e.d. Hier zijn de specs: Windows xp pro sp pack 1 Cpu type: AMD Athlon 2100 MHz 2600+ Moederbord naam: MSI KT4V Video kaart: WinFast A280 LE (128MB) Geluidskaart: VIA AC'97 Enchanced Audio Controller Geheugen: 149 GB Aangezien ik een dummie ben op pc gebied, heb ik mij op dit forum aangemeld in de hoop dat iemand me zou kunnen helpen. Alvast bedankt,[/b]
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Gezien het feit dat je zelfs het BIOS bij het opstarten niet te zien krijgt, zijn er vier opties: 1) monitor overleden: test door te wisselen 2) Voedingskabel niet goed aangesloten: brand spanningsindicator op monitor ? 3) Signaalkabel (kabel tussen PC en monitor) niet goed (aangesloten). Wissel met een andere om te testen 4) Videokaart overleden.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...