Ga naar inhoud

LG 42LH4000 RGB input niet herkend + zwarte balken


Aanbevolen berichten

Hallo, Al enige tijd heb ik mijn LG 42LH4000 aangesloten op mijn laptop (Acer Aspire 7520). Dit heeft altijd prima gedraaid maar ik loop nu tegen iets aan dat ik niet weg krijg. Normaal gesproken als ik op de input knop van mijn tv drukte zag ik een lijst met alle mogelijkheden. Alles wat was aangesloten was werd in kleur aangegeven en stond vooraan de lijst. Alles waar niets op was aangesloten bleef grijs. Sinds kort wordt de RGB input enkel nog in het grijs weergegeven. Ook moet ik helemaal naar de laatste input om hem te selecteren. Net of de tv niet ziet dat de kabel aangesloten is. Als ik echter de RGB input selecteer en op OK druk krijg ik wel gewoon beeld. Dan het tweede probleem. Ik heb dan aan zowel de linker als rechter zijde zwarte balken. Het beeld wordt niet helemaal uitgevuld. De TV draait op een resolutie van 1920x1080. Voorheen heeft dit altijd prima gewerkt! Waar het mis is gegaan weet ik niet. Ik heb zojuist wat met de instellingen van mijn videokaart gespeeld en ook de tv terug gezet naar de fabrieksinstellingen. Ik krijg het wel voor elkaar alles beeldvullend te krijgen op een resolutie van 1600x1024. Is er hier iemand die me hiermee kan helpen? Dat zou heel fijn zijn!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...