Ga naar inhoud

3 Monitoren


Aanbevolen berichten

Goedemiddag allemaal, Op dit moment gebruik ik twee monitoren op één videokaart, een Nvidia GTX 260. Ik zou nu echter ook graag het bureaublad willen uitbreiden naar een lcd TV van 32". Ik heb maar 2 DVI aansluitingen op de grafische kaart zitten, maar op het moederbord is nog een grafische chip aanwezig mét HDMI aansluiting. Mijn vraag is dus: Is het mogelijk om via een HDMI kabel de onboard grafische chip met de TV te verbinden, om zo gebruik te kunnen maken van 3 schermen? Of kan dit niet? Alvast bedankt voor de hulp, Steyn.
Link naar reactie
In veel gevallen wordt de onboard grafische chip uitgeschakeld op het moment dat er een videokaart in de PC wordt geplaatst. Je zou het natuurlijk eens kunnen testen door een van de twee monitoren op die poort aan te sluiten. Als het niet werkt, zal er een videokaart bij moeten. Deze heb je ook in USB variant voor niet al te veel geld. Ik neem aan dat de prestaties niet fantastisch hoeven te zijn?
Link naar reactie
[quote:5a5aa04960="arjant2"]In USB variant?? Of bedoel je PCI variant. Een USB videokaart heb ik nog nooit van gehoord.[/quote:5a5aa04960] http://h10010.www1.hp.com/wwpc/nl/nl/ho/WF06c/A1-329290-64268-1844682-1844682-3913299-3913302.html?lang=nl&jumpid=oc_R1002_NLNLC-001_HP%20USB%20grafische%20adapter&cc=nl Leveren wij regelmatig aan onze klanten...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...