Ga naar inhoud

intel x4500 hd resolutie probleem


Aanbevolen berichten

hallo, ik heb sinds kort een nieuwe versie van van de driver voor mijn intel x4500 hd geinstalleerd, ik kan nu alleen de resolutie niet veranderen naar een lagere resolutie dan 1080x1920(de aanbevolen resolutie voor mijn scherm). als ik dat wel doe(als ik bv een spel opstart die niet full-hd ondersteunt), dan krijg ik wel geluid te horen, maar een aantal kleuren te zien(eerst zwart, dan grijs, dan wit, dan blauw en als laatste 4 kleuren onder elkaar. mijn specs zijn als volgt: * Netwerk * Netwerkfuncties:Gigabit Ethernet * Geheugen * Intern geheugen:4.096 MB * Intern geheugentype:DDR3 * Technische details * Type behuizing:All-in-One * Video * Grafische adapter:Intel GMA X4500HD * Integrated Video Adapter (UMA/GMA):Ja * Maximum geheugen grafische adapter:1.024 MB * Audio * Luidsprekers:2 * Schijf * Totale opslagcapaciteit:750 GB * Verbindingsmogelijkheden * Aantal Ethernet LAN (RJ-45)-poorten:1 * Luidspreker/ koptelefoon/ line-out uitgang:1 * Microfoon, line-in ingang:Ja * USB 2.0 poort(en):6 * VGA (D-Sub)poort(en):1 * Optische drive * Soort optische drive:DVD±RW DL * Processor * Front-side bus processor:1.066 MHz * Geïnstalleerde processorcache:2 MB * Processor model:Intel Pentium Dual-Core E6300 * Processor-kloksnelheid:2.800 MHz * Processorfamilie:Intel Pentium Dual-Core * Besturingssysteem/software * Inclusief besturingssysteem:Windows 7 Home Premium * Beeldscherm * Beeldschermdiagonaal:23,6 " * Inclusief monitor:Ja * Opslagmedia * Geïntegreerde kaartlezer:Ja
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...