Ga naar inhoud

welke kaart is beter dan mijn huidige??


Aanbevolen berichten

kijk hier zelf maar even welke van die 3 het snelste is: http://www.tomshardware.com/charts/desktop-vga-charts-2006/Half-Life-2-Episode-One,590.html De FX5200 staat er niet bij, aangezien die nog 2 jaar ouder is (en dus flink trager). Idem voor jouw 9500/9700. Alle 3 de kaarten zijn in ieder geval niet geschikt om hedendaagse games te spelen. En om je vraag te beantwoorden of je er iets van merkt zal je toch zelf eerst wat meer informatie moeten geven over wat je er mee wil doen, want zo hebben wij niets aan je vraag ;)
Link naar reactie
er zit een amd athlon 64, 3200+ processor in. Ongeveer 2.0 Ghz is dat en een vriend van me speelt het op een 1.8 single core processor. Gaat ook niet alleen om GTA 4 te kunnen spelen, maar om over het algemeen spellen beter te kunnen spelen....een voor een AGP8X zoveel en zo goed mogelijke grafische kaart wil ik er iig in hebben.....suggesties?
Link naar reactie
Die kaarten zijn veel en veel sneller dan jouw 9500/9700. Benchmarks waarin ze tegen elkaar worden afgezet zijn er niet te vinden omdat die 9500/9700 van 3 generaties eerder is. Maar ga er maar vanuit dat de 4670 zomaar 200% sneller is. Bij mijn weten zijn dit de snelste AGP kaarten die er zijn, maar pin me er niet op vast. Enige waar je op zou moeten letten is of je voeding voldoende is. Er wordt een 400W voeding aangeraden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...