Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb best een aantal competenties, maar die liggen absoluut niet op hardwaregebied :wink: Ik wil online een monitor bestellen, weet ook welke specs ik moet hebben, maar ik kan online niet zien of het scherm hoogglanzend is of dof. En dat is erg belangrijk voor me, want ik wil absoluut geen glanzend scherm hebben. Wordt dat online nooit vermeld? Of zit dat dan achter een mij nog onbekende term verborgen? Of is het gewoon een kwestie van gokken? Het alternatief, niet online kopen maar zelf naar de winkel gaan, is al geprobeert en niet gelukt. Mediamarkt, MyCom en Dynabyte hadden een winkel vol monitoren, maar slechts een paar exemplaren op voorraad. Maar ik kon het bestellen. Tja, bestellen kan ik zelf thuis ook :-)
Link naar reactie
Ik zit vooral te kijken naar Samsung Syncmaster P2450H, Samsung Syncmaster P2494HM en een LG W2453V-PF. Nu is me net opgevallen dat men het volgens mij met een effectje in de afbeeldingen duidelijk maakt. Althans, sommige schermen worden afgebeeld met een scherp weerspiegelings effect, en sommigen met een dof effect. Maar om nou daar nou van af te laten hangen. De LG heb ik daarstraks in de winkel gezien en daarvan weet ik zeker dat hij dof is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...