Ga naar inhoud

video kaart kapot?


Aanbevolen berichten

ik heb regelmatig problemen dat met opstarten van sommige programma's, een puzzel spelletje en filmpjes van you toub het beeld allerlei kleuren gaat vertonen en dan op zwart gaat. bijvoorbeeld als ik een programmaatje opstart om de video kaart te testen is het probleem er gelijk zonder dat ik het programma opdracht geef om te gaan testen. de video kaart is een geforce fx5500. ik werk met winxp prof. het moederbord is een MSI 865PE NEO2 verder kan ik normaal werken op de computer en een kaart spelletje spelen zoals patience. is de video kaart kapot of is er mogelijk een ander probleem. de computer is van binnen helemaal schoon gemaakt en op de video kaart zit een active koeler van zallman die werkt. ik hoop dat er iemand is die mij uitsluitsel kan geven over dit probleem. b.v.d. JPH.
Link naar reactie
Als er een gele stof op de condensatoren ligt, betekent dat oververhitting en dan zal een van je koelers niet totaal functioneren (alleen een kaartkoeler zegt ook niet alles). Het model bestaat al een tijdje, dus het zou best kunnen dat hij zelf dood is. Ik zou ook kijken of het niet aan de kabel ligt (plaats een andere kabel tussen grafische kaart en monitor en kijk of het probleem opgelost is.). Als je onlangs nog opnieuw WinXP geïnstalleerd hebt, kan het zijn dat je driver niet geïnstalleerd is. Controleer dit onder configuratiescherm-->systeem-->apparaatbeheer. Als er een vraagteken bij de videokaart staat, moet je op internet voor drivers zoeken. Good Luck!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...