Ga naar inhoud

krijg 'm niet in de juiste resolutie


Aanbevolen berichten

heb al een tijdje een HP L1908w als monitor, heb geen stuurprogramma's hoeven te installeren onder Vista Premium , werkt allemaal prima, maar nu wilde ik Vista Ultimate installeren(en is ook gelukt ) maar ik krijg met geen mogelijkheid de resolutie op 1440 x (900 geloof ik ) en onder Premium krijg ik 'm wel op 1440. Ik weet wel waar ik dat in moet stellen, (config scherm etc etc) maar de optie 1440 wil maar niet verschijnen. nu zie ik daar wel bij die opties ''algemeen VGA scherm, maar niet de orig videokaart waar die op aangesloten is, dus ik denk dat daar het euvel zit. waren er nou niet van die software progs, tweak of zo iets waar je dat wel mee kan instellen ?
Link naar reactie
heb je eigenlijk de driver van de videokaart geïnstalleerd? Dat lijkt mij de meest logische oorzaak: op premium was dit stuurprogramma al geïnstalleerd, en onder ultimate herkent hij de grafische kaart niet, waardoor hij alleen een standaard VGA-resolutie uitzendt. Controleer onder configuratiescherm-->apparaatbeheer of hij een apparaat niet herkent
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...