Ga naar inhoud

Beeldscherm wordt zwart tijdens game, soms opnieuw opstarten


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Sinds kort heb ik het probleem dat mijn beeldscherm op onregelmatige tijden zwart wordt terwijl ik aan het gamen ben, waardoor ik de pc soms ook moet opstarten. Ik denk dat de videokaart aan het overheaten is tijdens dit warme weer, want ik heb er meestal alleen last van als het boven de 23 graden is. Ik wilde dit wel even navragen, want voor hetzelfde geld is er iets anders mis. Als dit het probleem is, wat kan ik dan het beste doen? Een extra Fan kopen? Watercooling? Ervoor zorgen dat mijn kamer wat koeler is? Groetjes Rick
Link naar reactie
Het zou kunnen dat het aan je videokaart ligt. Maar het zou ook kunnen zijn dat het aan je monitor ligt. Tijdens refreshment kan je monitor een verkeerd signaal ontvangen, waardoor deze zwart slaat (save mode) Het spel loopt dan wel door. Probeer als het probleem weer opduikt, de monitor uit en aan te doen. Als het aan je monitor ligt, dan zie je weer beeld. Dit probleem komt wel eens voor bij tft monitoren.
Link naar reactie
Hmm, mijn videokaart is pas nieuw gekocht, een Nvidia GT240 1GB DDR3. Ik heb dit probleem vaak bij Call Of Duty Modern Warfare 2. [code:1:1272139120]Creating Direct3D queries... ********** DirectX returned an unrecoverable error code during initialization ********** ********** Initialization also happens while playing if DirectX loses a device ********** ********** Consult the readme for how to continue from this problem ********** DirectX didn't lock a vertex buffer: Out of video memory[/code:1:1272139120] En zoveel Videokaart geheugen gebruikt die game volgens mij niet, want zelfs mensen met een 9800GT kunnen hem fatsoenlijk spelen, zonder enige problemen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...