Ga naar inhoud

Alweer een "Welke GPU zou ik kopen?" vraag


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal, Als eerste sorry dat ik zo'n vraag stel maar ik kom gewoon niet uit, vrienden kunnen me niet helpen en in de winkel vertellen ze je de mooiste sprookjes om zo hun product te verkopen. Hier mijn verhaal... Ik ben toe aan een nieuwe PC een krachtpatser Ik heb op tweakers.net (best buy guide) een mooi setje gezien, hier de link: http://tweakers.net/reviews/1732/4/t...mesysteem.html Hiervan wil ik de: CPU, CPU koeler, MoBoard, DDR en de Power supply. Zelf wil ik een SSD van Intel 80 GB bij doen. Mijn probleem is natuurlijk de GPU. Ik vind 2 x 280 euro toch ietjes te veel. Ik wil wel alles uit de CPU en de PCIe 2.x16 halen zodat ik de best games op hoog details kan gamen. Ik wil niet meer dan 400 euro voor de GPU betalen. Nu komen de vragen: Wat vinden jullie van deze set? Welke GPU raden jullie mij aan? Is het verstandiger om 2 goedkopere GPU's met ATI crosslink te pakken of gewoon 1 duurdere? Of zal je niet veel merken? (ben niet goed geïnformeerd over croslink) Ik hoop dat jullie me helpen. Bedankt :smile: voor het lezen van mijn topic. Groeten, David
Link naar reactie
Ben nu van plan toch voor de HD5850 te gaan maar niet in crossfire. Later (maandje later) koop ik een tweede HD5850 en maak ik crossfire. Een vriend van mij zegt: Je kunt beter meteen 2 kopen omdat je later (als je crossfire maakt) problemen krijgt. True or bulls*it? Ik heb echt geen verstand van crossfire. Is het moeilijk om crossfire te configureren?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...