Ga naar inhoud

welke driver voor ATI Radeon 9500/9700 pro kaart?


Aanbevolen berichten

Ik heb een ATI Radeon 9500 PRO / 9700 kaart. Moet ik hiertoe een 9500 of een 9700 driver voor downloaden en installeren? Edit: Ik heb nu een 9700 driver geïnstalleerd, maar als ik kijk onder: configuratiescherm --> systeem --> tabblad hardware --> apparaatbeheer --> beeldschermadapters --> dan dubbelklik op mijn grafischekaart --> tabblad stuurprogramma dan staat er nog steeds datum stuurprogramma 2007 en versie 8 punt nog iets terwijl ik hem vandaag nieuwe driver heb gegeven en versie 10.2 is geïnstalleerd nu dus......???
Link naar reactie
Ikzelf heb ook nog diezelfde kaart gehad, en heb vroeger drivers geïnstalleerd voor de 9500 versie en NIET voor de 9700 versie omdat die schijnbaar niet lijken te werken, althans, dat was zo'n 3-4 jaar geleden. Wat je zeker ook moet doen is eerst je oude driver verwijderen en dat kan je misschien best doen met http://www.guru3d.com/category/driversweeper/ Nadien dus voor de 9500 reeks de driver installeren. Veel geluk!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...