Ga naar inhoud

videokaart of agp slot kapot?


Aanbevolen berichten

Omdat ik niks meer aan overklokken doe heb ik mijn waterkoeling verwijderd van mijn AGP x1950pro 512mb Heb er nu een zalman koeler opgezet die het beter doet dan de stock koeler. Nu ben ik er wat mee aan het rommellen geweest met erin zetten en eruit halen. Alleen als ik hem nu opstart zegt hij: geen signaal, check videokabel. Dit op beide dvi aansluitingen. Toen maar eens in een andere oude pc gezet met AGP en ook bij deze zegt ie hetzelfde. Heb er nu tijdelijk een pci kaartje inzitten en de pc werkt verder oke. Hoe groot is de kans dat een AGP slot kapot gaat, misschien teveel de vga bewogen toen de pc aanstond en zo een kleine kortsluiting? Aangezien de pc verder aan alles nog voldoet denk ik eraan om een andere AGP kaartje te kopen. Want het lijkt erop dat ie stuk is. Ati 4650 wat denken jullie? Heb ook nog mijn drivers verwijderd en zo opnieuw opgestart. Geen beeld van die vga te krijgen... Zou mijn vga een opdonder hebben gehad?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...