Ga naar inhoud

Radeon HD4850 problemen


Aanbevolen berichten

Oke ik hoop dat iemand hier een oplossing op weet, Q8200 Quad Core 4 GB Geil. Gigabyte moederbord HD4850 Videokaart Zalman koeler op CPU Antec 900 kast 700 Watt OCZ voeding 1 TB WD hdd 1 Samsung DVD speler. Windows 7 Ultimate ( CraCkEd ) Het probleem is als volgt, - Eerste maand call of duty modern warfare 2 spelen ging vlekkeloos. - Daarna ging het 2 weken slechter en slechter daarmee bedoel ik: - Strepen op mijn scherm en opnieuw opstarten was de enigste optie. - Af en toe ook een zwarte scherm En opnieuw opstarten was ook weer de enigste optie. Wat heb ik al geprobeerd, - Videokaart laten testen bij alternate, zij zeiden dat er geen problemen met de videokaart is. - Zelf Videokaart belast met Farmark, hieruit ook geen errors. - Nieuwe voedingskabel rechtstreeks aangesloten op het net. - Alle kabels netjes weg gewerkt zodat dat de airflow niet belebberd. Na dit allemaal gedaan te hebben nog steeds: BLACK SCREEN na het 10/20 minuten spelen van modern warfare 2. En weer is opnieuw opstarten de enigste optie. Ik weet mijn god niet wat ik nu moet doen, hopelijk heeft iemand hiermee ervaring en kan die mijn de juiste richting op sturen. Een vriend van me zei dat ik last heb van artifacts, daarom videokaart naar alternate gebracht. Maar die zeiden dat er niks mis mee was. Hopelijk kan iemand mij helpen! Mvg, Wesley. _________________ Misschien ligt het probleem wel ergens anders O.o
Link naar reactie
volgens mij heb ik 1 jaar geleden die kaart gekocht bij alternate. Bon kan ik niet meer vinden. Hopelijk kunnen zij die bon terug halen. Ik ga gewoon Rage! Daar bij alternate. Hopelijk krijg ik dan mijn zin. Ik heb wel vaker gehad dat ik echt verotte producten van alternate zit. Ben ze nu wel een beeetje zat. Eerst was die moederbord gewoon al kapot bij aankoop. Ik pak um uit zitten er gewoon 2 condensators los :^)???? krijg daarvoor een nieuwe en hun excuses. Maarja. Ik laat weten hoe en wat. Groetjes.
Link naar reactie
Oke kaart gebracht naar alternate.. Trop Trop Babbel babbel.. zij hebben mijn kaart getest en zeggen dat er helemaal niks met mijn kaart mis is. Ik heb vandaag mijn kaart er weer ingezet en ben weer mw2 gaan spelen. En jaaa hoor na 30/60 min spelen krijg ik weer artifacs. Strepen op mijn scherm en kan ik alleen de computer nog opnieuw opstarten om er gebruik van te kunnen maken. En mijn videokaart is goed gekeurd dus daar ligt het niet aan. Nu is mijn beeldscherm *SyncMaster T200 (Samsung)* best wel warm en vraag ik me af of het daardoor kan komen. Hopelijk kunnen jullie me verder helpen.. ben nu bezig met een memtest. Groeten.
Link naar reactie
Als het je scherm zou zijn, dan zou dus je scherm af laten koelen ook weer beeld moeten geven? Overigens kan het wel het scherm zijn. Ik heb ook een scherm die af en toe strepen geeft. Moet ik ook uitzetten en weer aan en dan werkt hij weer. Maar goed dat is eenvoudig te testen. Anders dan verdenk ik toch ook de videokaart. Heb je nagevraagd hoe ze hem getest hebben?
Link naar reactie
Ja ik vermoedde idd ook al mijn beeldscherm.. want de airflow in de kast is gewoon netjes.. Antec 900 kast.. alle fan's draaien op mid. Ik zal ze wel allemaal ff op high zetten en idd ff een vent ernaast laten blazen in m'n kast. Ze zeiden bij alternate dat ze um belast hadden en geen problemen konden constateren. Kaart voelt idd na 1 uur spelen van mw2 nog redelijk aan en temperatuur zit rond de 40/50 graden.. is normaal denk ik voor een belaste video kaart. Ik heb hier geen andere beeldschermen staan.. Zou ik inplaats van de Samsung T200 ook een hele slechte beeldscherm aan kunnen sluiten.. puur om te testen ? Hartstikke bedankt voor de reacties! Ik baal echt dat ik niet lekker no life 1 dag mw2 kan spelen zonder problemen. Groetjes, ik zet weer wat neer als ik meer weet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...