Ga naar inhoud

GT240 in pc, pc start niet meer op


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Mijn pc zag er als volgt uit: Besturingssysteem Windows 7 Ultimate Media Center Edition OS Service Pack - DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c) Computernaam RUBEN-PC (RUBEN-PC) Naam gebruiker Gebruiker Moederbord CPU Type Unknown, 2400 MHz (7 x 343) Moederbordnaam Onbekend Moederbord Chipset Onbekend Systeemgeheugen 3072 MB BIOS Type Award (12/26/07) Communicatiepoort Communicatiepoort (COM1) Communicatiepoort Communicatiepoort (COM2) Scherm Video kaart GeForce 8600 GT Video kaart GeForce 8600 GT Monitor Dell M991 [19" CRT] (52TNU0CBH08G) Monitor Algemeen PnP-beeldscherm [NoDB] (902012591) Multimedia Geluidskaart Luidsprekers (Realtek High Defi Geluidskaart Realtek Digital Output (Realtek Geluidskaart Realtek HDMI Output (Realtek Hi Opslag IDE apparaat Intel(R) ICH9R/DO/DH SATA AHCI Controller SCSI/RAID apparaat MagicISO SCSI Host Controller Harde schijf Generic Flash HS-MS/SD USB Device Harde schijf Generic Flash HS-SM USB Device Harde schijf Generic Flash HS-CF USB Device Harde schijf ST3500320NS (465 GB, IDE) Optische Station HL-DT-ST DVDRAM GH20NS10 Optische Station MagicISO Virtual DVD-ROM0000 SMART Status harde schijf OK Partities C: (NTFS) 476837 MB (313943 MB vrij) Netwerk Netwerkkaart 802.11 n/g/b Wireless LAN USB Adapter (192.168.0.104) Mijn pc heeft een voeding output van 400 watt. Ik heb dus een nieuwe nvidia geforce GT240 gekocht. stappen die ik heb gedaan om de nieuwe videokaart te installeren: 1) drivers oude videokaart verwijderen 2) Pc openmaken oude videokaart verwijderd (er zat nog een stekkertje aan vast die liep naar de achterkant van het de pc voor surroundsound denk ik, stekkertje eruit gehaald en gewoon laten bungelen) 3) nieuwe videokaart in de pc gezet (geen externe voeding) 4) pc opgestart (tot nu toe werkt alles) windows installeert automatisch de goede drivers. 5) pc opnieuw opstarten om de installatie van de drivers te voltooien, maar direct nadat er windows 7 welkom staat, komt er een zwart scherm wat niet meer weg gaat. waar zit de fout, in veilige modus kan ik wel gewoon opstarten, dus het ligt niet aan de voeding lijkt me ? er zit aan mijn moederbord wel een output met een 9 pinnige VGA vormige uitgang, wat kan duiden op een onboard video kaart zei NVIDIA support, maar in apparaatbeheer kan ik hem niet vinden, en in de bios ook niet? het betreft trouwens deze videokaart: http://www.pointofview-online.com/showroom.php?shop_mode=product_detail&product_id=139 mvg Ruben Langerak
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...