Ga naar inhoud

PC ziet opeens 4350kaart niet meer en geen output


Aanbevolen berichten

EHA4360 silent in win7 , werkte prima op VGA poort. Ik trek VGA kabel los om er een DVI-VGA kabel aan te hangen en sluit op mn VGA slot van de kaart ook een mon aan Totaal geen beeld meer, niet op ene monitor op wélke poort ook meer ( zelfs niet als ik er maar 1 gebruik) Ik hoorin apparaatbeheer die Silent toch met naam en nr te zien , zie nu alleen maar een 1200 VGA en dat ik vlgs mij eeen onboard chip? Kan dat ding zomaar overlijden??
Link naar reactie
Ik neem aan dat je de 4350 bedoelt.In de koptekst staat namelijk 4360.Omdat ATI-kaarten nogal stroom trekken vermoed ik dat of je voeding niet zwaar genoeg is (minimaal 600 Watt) of je hebt het extra voedingskabeltje vanaf je mobo niet aangesloten.Omdat je beide VGA en DVI-uitgangen tegelijkertijd op een monitor hebt aangesloten heeft Windows wellicht het apparaat uitgeschakeld.Ik zou de kaart eruit halen opnieuw plaatsen zonder de meegeleverde drivers,PC opnieuw opstarten,als het goed is wordt hij door Windows herkent en daarna de drivers installeren.In het uiterste geval in een andere PC plaatsen om te kijken of de kaart toch schade heeft opgelopen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...