Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hallo, ik zie steeds het steed meer voorbijkomen. Bit. maar wat voorn invloed heeft dit eigenlijk op videokaarten? de mijne heeft 512 bit, is dat dan sneller dan een kaart met 128 bit (aangezien dat alle nieuwe high end cards hebben, of 256)? zou iemand mij het verschil kunnen vertellen? en of het het ook waardig is om te switchen. en wat houdt het uberhaubt it? (al gegoogled, maar ik kom de hele tijd op cpu bit uit, wat ik hier dus [b:d5d5647948]niet [/b:d5d5647948]bedoel. alleen iets over badnwich) alvast bedankt! elamre
Link naar reactie
Vaak maakt het een kaart alleen maar onnodig duur terwijl de bus ook minder breed kan zijn zonder de prestaties te beinvloeden. Kijk maar naar de snelste single GPU van Nvidia die net uit is, de GTX480. Die heeft 'slechts' een 384-bit bus. De GTX285 had bijvoorbeeld wel een 512-bit bus, maar toch is de GTX480 bijna 2 keer zo snel.
Link naar reactie
Mja, mijn GTX260 heeft ook een 512BIT aanduiding, maar of ik er nou beter van wordt. Ja, voor wat ik ermee doe (tegenwoordig HEEL weinig) is het voldoende, Crysis e.d. speel ik bijna voluit, maar ja .. Inderdaad, de GTX480 heb ik mogen testen voor HardOCP, die heeft 'slechts' 384 bit, maar die is loei-snel.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...