Ga naar inhoud

videokaart valt uit


Aanbevolen berichten

Heb een nieuwe pc gekocht met daarop een onboard videokaart. Omdat er een onboard op zat besloot ik om zelf nog een videokaart erbij te halen. De Geforce GT 240. Ik heb de kaart in mijn pc gezet en kreeg eerst de melding van dat de kaart niet start. Na meerdere malen de kaart er opnieuw in en uit te zetten kreeg de pc hem toch aan de praat. Toen de pc de kaart gedetecteerd had heb ik de drivers van de videokaart geinstalleerd. Echter tijdens het installeren van de driver viel de videokaart uit (beeld verdween) en moest ik de monitor terug op het moederbord aansluiten eer ik weer beeld kreeg. Gekeken in apparaatbeheer en daar zie ik dat apparaatbeheer zegt dat de videokaart gewoon werkt. Een ander iets waar ik tegen aanloop met de pc (en waarschijnlijk verbonden is met het hele videokaart gebeuren) is dat de pc opstart in BIOS. Aangekomen in de bios staat er bovenin; [i:5b50d5a734]BIOS Flash Update Tool.[/i:5b50d5a734] Het enige wat ik kan kiezen is: * Unknown Device * Refresh Media List * Exit Flash Update Tool Als ik kies voor Unknown Device dan krijg ik het volgende menu; * Driver * Manual * Others * Res Return to hardware media selection page. Bij alle keuzes kan ik alleen maar kiezen om terug te gaan naar de hardware media selection page of om terug te gaan naar de vorige pagina. Systeeminfo (dxdiag); OS: Windows 7 Professional 64 bits (6.1, build 7600) Bios date: 09/23/09 11:58:43 Ver; 08.00.10 Processor: Intel(R) Core(TM)i3 CPU 540 @ 3.07GHZ (4 CPUs), ~3.1GHz Geheugen: 4096MB RAM videokaart: onboard op het moederbord en Nvidia Geforce GT 240 Nu is mijn vraag; Hoe kan ik het verhelpen dat mijn pc opstart in de BIOS en hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn videokaart niet uitvalt/niet gedetecteerd word door de pc. Alvast bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...