Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb net het geheugen van mijn pc vergroot tot 4GB, omdat het programma premiere CS4 aangaf dat ik anders de software niet kan installeren. Nu heb ik eens gekeken welke videokaart in mijn pc zit. Blijkt te zijn Radeon X300 Series. Is deze kaart voldoende om met HDV te kunnen omgaan ? Zo niet wat heb je dan wel nodig ? Mainboard is van Asus, Model P5GD1 PRO
Link naar reactie
[quote:bd01e8f71d="Obi-wan-kenobi"]De minimum systeemeisen staan gewoon op de website van Adobe. http://www.adobe.com/products/premiere/systemreqs/[/quote:bd01e8f71d] Dat is waar, maar helaas zegt het me weinig. Wat betreft video kaart staat er bij Adobe: 1,280x900 display with OpenGL 2.0–compatible graphics card Is mijn kaart daarmee vergelijkbaar ? Theo
Link naar reactie
Ja hoor, een X300 voldoet daar wel aan. Vervanging van de videokaart wordt pas zinvol als je videobewerkingssoftware bepaalde hardwarematige kwaliteiten van moderne videokaarten kan inzetten voor encoding. Denk daarbij aan ATi's Avivo of nVidia's PureVideo. Dat zou je voor jezelf eens na moeten gaan, want dit zou wel eens flink wat processorbelasting weg kunnen nemen. En aangezien je CPU niet zo modern meer is ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...