Ga naar inhoud

iiyama monitor 1440x900 Widescreen


Aanbevolen berichten

op mijn PC met windows XP-prof SP2 wil ik een iiyama monitor 1440 X 900 flatscreen 16-9 widescreen installeren (voorheen een iiyama 1024x768 beelbuis werkte goed) Helaas lukt dit niet, er zit een AGP kaart Nvidia Geforce2 MX/MX400, als ik hem aansluit krijg ik nog net het balkje met de blokjes van windows xp te zien, daarna NO VIDEO SIGNAL in de veilig modus met VGA opstarten lukt wel. er zitten witte PCI slots in en een AGP slot waar de Nvidia kaart in zit. Het is een oudere PC maar voor de kinderen nog heel goed. weet iemand raad ? BVD Frits
Link naar reactie
[quote:dbf0455cc5="gerben"]Stel de refreshrate eens op 60 in, alvorens de monitor aan te sluiten. Ook al zou je geen 1440x900 kunnen instellen, je zou toch wel beeld moeten krijgen op 1024x768.[/quote:dbf0455cc5] Bedankt voor jullie raad, nieuwe drivers staan er niet bij dus ga ik Gerben's raad eens proberen mocht dit niet lukken kan ik nog altijd een andere AGP kaart halen. Het is de PC van mijn kleinkinderen en kom er pas eind volgende week, maar het zal gek moeten zijn als het niet lukt, met behulp van dit forum met name Gerben, is het nog steeds gelukt. gr, Frits
Link naar reactie
[quote:eaa7f007c2="gerben"]Stel de refreshrate eens op 60 in, alvorens de monitor aan te sluiten. Ook al zou je geen 1440x900 kunnen instellen, je zou toch wel beeld moeten krijgen op 1024x768.[/quote:eaa7f007c2] hallo Gerben, inderdaad door de oude monitor op 60 in te stellen (stond 75) lukte het op de andere ook om beeld te krijgen en daarna verder in te stellen. Thanks :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...