Ga naar inhoud

Probleem met nieuwe computer.


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben best goed met computers enzo en ik had even een pc'tje in elkaar gezet. Ik had dit al een paar keer gedaan en toen geen problemen ondervonden, maar dit keer wel. Alles correct geïnstalleerd naar mijn mening. Als ik opstart krijg ik helemaal geen reactie op mijn scherm. Ik heb deze op mijn nieuwe videokaart ingeplugd. Er komt niet eens een bootscherm naar voren oid. Ook met de Win7 instalatie DVD doet hij helemaal niks? Iemand een enkel idee wat dit kan zijn? Vind dit namelijk nogal balen :oops:
Link naar reactie
Ook geen pieptoontjes? Als je nu eens begint met te vertellen welke hardware je hebt gemonteerd, liefst zo uitgebreid mogelijk dus met fabr. en type nr's. En welk besturingssysteem, waarschijnlijk W7 want je spreekt over deze installatie DVD. Je hebt kans dat er dan techneuten zijn die je gericht enkele vragen kunnen stellen, resp. suggesties kunnen doen. Succes.
Link naar reactie
Zal even zoeken naar de setup. Hier is die: 1 x Grafische kaarten ATI Radeon HD5000 Club 3D CGAX-56724I ATI Radeon HD5670, 1024 MB, 128 Bit, PCIe x16 v2.0 1 x CPUs Socket AM3 AMD Athlon II X3 435 3x 2900 MHz, 3x 512 kB, 4000 MT/s, Rana 1 x Voedingen tot 600 Watt OCZ StealthXStream 500W 500 Watt, ATX12V 2.2, ATX 2.03, 2 x, 4 x 1 x Behuizingen Midi Tower MS-TECH LC-402 4 x, 5 x, ATX 1 x DVD-reWriters Serial-ATA Samsung SH-S223C 22 / 8 / 16 speed, 22 / 6 / 12 speed, Serial ATA/150, 16 / 48 speed 1 x Behuizingen Koelers Tacens Aura 120x120x25 mm, tot 76,5 m³/h, 14 dB(A), tot 1200 rpm 1 x Moederborden Socket AM2+ GigaByte GA-M720-US3 NVIDIA nForce 720D, 5.200 MT/s, 1x PCIe x16 v2.0, Socket AM2+ 1 x Harddisks 3,5 inch SATA Samsung HD322HJ 320 GB, 8,9 / 16 / 7200, ¤ 0,12*, Serial ATA/300 1 x Geheugen DDR2-800 GeiL 2 GB DDR2-800 2048 MB, CL5 5-5-15, 1 stuk(s), PC2 6400 _____________________________________________________ _____________________________________________________ Is dit ongeveer uitgebreid genoeg? Ik hoop echt dat jullie een oplossing vinden want ik weet het echt niet meer PS. De harde schijf is nog helemaal leeg. Geen pieptoontjes, Systemspeaker goed aangesloten. :oops:
Link naar reactie
[quote:7c76a3667c="HDl"]Heb zelf ook problemen met Saphire 5670 gehad werkt nu beter Heb bios update gedaan en drivers verwijderd met http://www.guru3d.com/category/driversweeper/ daarna opnieuw drivers geinstalleerd is een stuk beter nu succes[/quote:7c76a3667c] Kun je ook even uitleggen hoe hij dit moet doen op een systeem wat niet wil opstarten en waar nog niet eens een OS op staat?
Link naar reactie
Hallo, Sommige Sapphire kaarten hebben een dubieuze reputatie. En van de helpdesk van Sapphire moet je het ook niet hebben, al kun je dat proberen. Maar: heb je de videokaart wel verbonden met de voeding?? Zo niet, zal hij niet werken. Heb je al een andere videokaart geprobeerd?? Tenslotte, kan het ook zijn dat er ergens sluiting ontstaat tussen kast en mainboard. Een mogelijkheid om dat te testen is het moederbord uit te bouwen en aan te sluiten op de voeding buiten de kast.[list:15c7cdb476][/list:u:15c7cdb476]
Link naar reactie
[quote:e2cd27cdbe="Dendeej"]Als ik opstart krijg ik helemaal geen reactie op mijn scherm. Ik heb deze op mijn nieuwe videokaart ingeplugd. Er komt niet eens een bootscherm naar voren oid. [/quote:e2cd27cdbe] Had je zoals die keren dat het met succes lukte, alle handleidingen gecheckt, en overzichtelijk gewerkt? Als je geen aanwijzingen hebt waar dit aan zou kunnen liggen, check dan deze Engelstalige [url=http://www.daileyint.com/hmdpc/manual.htm]PC Troubleshooting Manual.[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...